tirsdag 31. august 2010

datatrøbbel....

Dataen min har tatt kvelden! Det er så frustrerende, for etter turen til gave og interiørmessa har jeg så mye på hjertet ;) Ikke får jeg lastet ned bildene mine heller. Har lånt en data som tydeligvis vasser i sirup, for det tar en evighet å åpne en side. Derfor får jeg heller ikke sett så mye innom andre blogger heller .-Har rett å slett ikke tålmodighet til å vente på at sidene skal åpne seg :)
Men skal ta med meg dataen til doktoren i morgen så håper jeg at jeg er sterkt tilbake snart!

-Synnøve-

3 kommentarer:

  1. Hehehe.... skjønner din frustrasjon!! Trodde din bedre halvdel var data-doktor jeg ;)
    Lykke til uansett - håper den blir friskmeldt snarest så vi får oppdatering fra messa :)

    SvarSlett
  2. Hei Synnøve
    Så kjedelig og frustrerende dag! virkelig ikke npe gøy når slik skjer...Håper alt ordner seg :) ha en fin dag - klem fra Mette

    SvarSlett