tirsdag 11. januar 2011

Nu livnar det i lundar...

LENGE igjen til vår,
defor er det så godt å få litt vårstemning i stua :)

Vi har fått så mye fine planter på butikken,
så godt å se noe annet enn julestjerner ;)
Primula, begonia,hortensia, iris, orkideer
og mye mer!
Primula og Iris fikk bli med meg hjem :)
Gleder meg til denne slår ut i blomst.


Et par freesia i en liten vase er nok for å
få en nydelig duft i stua.
Min Favoritt blomst!
:)


Nå er vi snart ferdige med det
vi kaller "bakrommet" på butikken,
som har vært et heller sørgelig syn,
uisolert og innehaver av alt vårt rot :)
Nå er det lyst og lekkert,
med et nytt gjeste toalett.
Her på "bakrommet"skal vi sette inn en ny dobbel ytterdør ,
og lage en rampe slik at det blir mulig for handikapede osv
å komme seg inn i butikken/kaffebaren.
Det er helt umulig fra framsiden av butikken
hvor vi har en gammel bratt, støyp trapp.



Nå har jeg bestillt flybilleter
slik at jeg kommer meg ned på Gave-og
interiørmessa på Lillestrøm i slutten av januar.
Det blir gøy !
Skal bli spennende å finne
nyheter til butikken :)
-Synnøve-





7 kommentarer:

  1. Fina blommor du har i din affär, här i Finland har vi också en sådan mässa den heter Forma i Helsingfors ,har varit dit många gånger alltid lika intressant ,tyvärr kan jag inte åka denna gång på grund av mina sjuka knän,kram Nette

    SvarSlett
  2. Herlig med vårblomster nå:) Jeg fikk ut noen veldig røde julestjerner i dag og er veldig klar for litt nytt:)
    Lykke til med ominredningen,satser på at vi får se bilder etterhvert:)
    K

    SvarSlett
  3. nydelige blomster. Nå har hyllene mine fått en hvit bakkvegg, roet ned veggen litt:)
    ha en strålende kveld.
    klem

    SvarSlett
  4. Kosleig og fin blogg.
    Nydelige blomster,
    Har lagt meg til som
    følger av bloggen og linket til den.
    Ha en kreativ uke :)

    SvarSlett
  5. Så mange vakre blomster!
    Gir en veldig god vår stemning.
    Klem fra Igi

    SvarSlett
  6. Tusen takk for den koselige kommentaren du har lagt igjen hos meg....men tro meg, det er kunn en liten del av hagen vår som er bloggbar, hihi ;)

    Skjønner godt at det er herlig å få ting på stell, og så deilig det er når julens blomster erstattes av vårblomster i herlige pasteller!

    Utrolig lekker den taklampen!!

    Klem fra Lise

    SvarSlett
  7. Så vakre blomer! Heilt avhengig av blomer i kvardagen eg :)

    Klem!

    SvarSlett