lørdag 30. april 2011

Ca 1728 km..

...er det fra Reine til Ikea!
:)
Har lenge snakket om at vi
skulle tatt oss en tur på Ikea,
og på tirsdag tok vi en titt på kalenderen
for å se om når det kunne passe å ta seg en tur.
Og det viste seg at Mai er ganske
fullbooket hos oss .
Skulle vi dra så måtte vi dra samme dag!
Så da var det bare å hive seg rundt :)




Snakket først om å dra til
Tronheim, men da er vi så avhengige av
fergen for å komme oss avsted,
så da ble det Haparanda istedet!
Kl. 23 dro vi avgårde, jeg og min søster.
Og 10.30 var vi fremme i Haparanda.
Der sjekket vi inn på Stadshotellet,
det er der alle bildene er tatt.
 Utrolig mange flotte detaljer, og ikke minst
flotte lyskroner!!

Var bare innom med bagene
før vi dro rett på Ikea.
Det gikk veldig fort å fylle bilen :))
Men bortsett fra Ikea, var ikke Haparanda så
mye å skryte av.
Morgenen etter var det bare å komme seg i bilen,
og kl 23 var vi hjemme på Reine igjen.
Nøyaktig 48 timer tok turen!
:)
Nå sitter vi bare å venter på alt av
utstyr til kaffebaren,
de har lovet at etter helgen en gang
skal det være fremme på Reine.
Spennende!!
:)

6 kommentarer:

  1. Og her klager vi på at det tar en HEL time å kjøre til Ikea...

    Ønsker deg en fortsatt herlig helg!
    Klem fra Jijji

    SvarSlett
  2. Skal si dere er effektive!!!!
    Men fy søren det var MYE kjøring på kort tid :O

    SvarSlett
  3. Vi var på ikea besök i Gävle över påsken ,dit är det väl ca1200km + båtresan över ,det var ju förståss inte resmålet ,hoppas du gjorde fina fynd ,trevlig helg ,Nette

    SvarSlett
  4. Heisann!

    Jeg har trukket en ny vinner i min give away;
    og den heldige ble deg!
    Fint om du sender meg adressen din til min mail:
    jijjix@hotmail.com
    Så kommer det plutselig en pakke i posten;)

    Klem fra Jijji

    SvarSlett
  5. oioioi, er det nå jeg skal være glad for å ha ikea 5 minutter med bil unna?
    Flinke var dere...

    klem

    SvarSlett
  6. Litt av en tur:-) Håper du fikk med deg alt du trengte da:-) Ha en flott dag, jeg skal klippe plenen for andre gang i dag. Hilsen Lilli

    SvarSlett