fredag 6. mai 2011

Et års forbruk av sjokolade


Bergene melk har en fotokonkuranse
gående, har ingen forhåpninger om
å stikke av med noen førstepremie
(som er 100.000,-), men et års forbruk
av sjokolade er da heller ingen dårlig premie?
:)
En forferdelig premie når man går med planer
om å kutte ned på sukkerinntaket,
men pytt sann.
Den tid den sorg!
:)
Konkurranse instinktet har våknet
og jeg går for sjokolade!
Så vist du vil hjelpe meg til et usunt liv
så stem gjerne på bildet mitt.
Du finner det ved å følge linken under .

På forhånd takk :)

3 kommentarer:

  1. Jeg har stemt, og håper du innviterer på sjokolade og kaffe om du vinner ;)

    SvarSlett
  2. Jeg har stemt! lykke til! : )

    SvarSlett
  3. For et u t r o l i g bra bilde!!! Nå får du bare stålsette deg, for ett års forbruk av sjokolade kan fort bli ditt:))
    Jeg stemmer på deg!

    SvarSlett