torsdag 17. november 2011

Barokk stol til loftet



På en lokal kjøp og salg side
kom vi over disse flotte
barokk stolene!
(Har kjøpt 2 stk.)

Uten å egentlig ha en plan for
hvor de skulle stå, slo vi til
med en gang :)
De var litt større enn vi
hadde forestillt oss,
så vi ble litt bekymret for
om vi skulle få de opp på
butikk loftet på Bringen.
Det gikk heldigvis bra!
Så kaffe gjestene våre kommer til
å sitte som kongelige
når vi er ferdige med butikk loftet
:)

Vi renovere i første omgang 3 rom
(som jeg før har skrevet om her: http://bringenblomster.blogspot.com/2011/10/oppussing-av-loftet.html )

I dag har vi fått strømmen koblet,
og lys i lysekronene!
Vakkert!
:)

Blir vi snart ferdige med loftet
har vi en liten plan.
håper vi rekker det!
Den som venter får se
;)


4 kommentarer:

  1. Det blir flott ;) Å hold av en stol til meg ! Weronica

    SvarSlett
  2. Gleder meg stort til å nyte en latte med karamell på det flotte loftet deres!!! Karina

    SvarSlett
  3. WOW for et kupp!! Stolene er bare rålekre og jeg gleder meg til å se hvordan det blir der oppe på loftet ;o) Lysekrona er også en drøm og jeg <3 tapeten på veggen - helt nydelig! Ønsker deg en herlig fredag i nord! Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Spännande tider vi lever i alltså ,kronan ser ju flott ut ,trevlig helg ,Nette

    SvarSlett