torsdag 29. november 2012

Svarta Bjørn

 -Klikk på bildet for å forstørre-

-Klikk på bildet for å forstørre-

Lofotposten kjører foto-
konkurranse hver måned,
med nytt tema.
Måndens tema i November
var "Lyspunkt i mørketid" ,
jeg la ut et av de aller første
nordlysbildene jeg har
klart å ta (sannelig ikke lett å fange..)
konkurransen er ikke avgjort,
men jeg ble kontaktet av 
som kunne tenke seg å bruke
det i forbindelse med 
oppsetningen av stykket 
Svarta Bjørn.

Kjempemoro å bli spurt,
og ikke lenge etter fikk jeg
mail med bla bilde av
teaterbussen
med mitt bilde trykt på siden!

ARTIG :)

De fleste i Nordland
kjenner vel til 
historien om Svarta Bjørn,
den unge kokka som jobbet
på Ofotbanen og ble slått ihjel
21 år gammel.
Les mer om henne 
Her .


   
     
   

1 kommentar:

  1. Men så roligt att bli uppmärksammad för dina fina foton ,kram Nette

    SvarSlett