lørdag 30. oktober 2010

Babyshower og bleiekake :)

I går var jeg i en kjempekoselig "babyshower",
en amerikansk tradisjon vi har sånn løst adoptert:)
Koselig å treffes og være sosial,
og å kunne gjøre litt stas på den vordene mor
med presanger og gode råd ;)
Slik som navnevalg, men det virket ikke som om
den vordene mor var så begeistret for navn som
Kaurin, Gudleif, Ekoff osv
Skjønner ikke hvorfor.... ;)
(Må nevnes at jeg ikke vet om det blir gutt eller jente,sånn til
oppklaring siden jeg nettopp bare ramset opp guttenavn, så har jeg ihvertfall
ikke startet opp noen falske rykter nå ;))
Jeg laget en bleiekake.
Så moro og lett å lage!
Og like populært hver gang :)

Girlander laget av papir og limt på en snor.

Enkel og effektfull dekorasjon :)


-beautiful mother-



og en liten ting til babyen :)
















-Synnøve-



3 kommentarer:

  1. Hei☺
    Du har vunne trøstepremie i bloggen min☺☺

    Send meg adressa di so kjem det ein pakke i posten etterkvart☺

    marny.alice@hotmail.com

    Klem M♥

    SvarSlett
  2. Hei! :) så flott blogg du har :) Fant deg inne hos Marny ;) Og siden du held til i Lofoten, så må eg huske å besøke butikken din neste gang vi skal dit :) Kanskje til sommaren igjen :) Halve slekta mi er fra Stamsund, så tar turen nordover når vi kan :)

    La meg til som følger :) Godklem!

    SvarSlett