lørdag 19. februar 2011

Flere puter :)

Har lite strikkekunnskaper, men kan rett og vrangt ;)
Og mer skal det ikke til for å strikke en pute! :)
Har brukt restgarn, så det er tydelige fargeforskjeller,
men pytt sann,
er storfornøyd med bare å ha fullført;) Fikk god tid til å strikke da jeg har hatt runde nr to
med influensa i løpet av 2 uker!
-KJEDELIG-

I løpet av natta har det kommet MYE snø,
fikk lyst til å ta med kameraet på tur,
men fikk klare meg med bilder fra vinduet :)

-GOD HELG-
:)


















6 kommentarer:

  1. Inte så dålig utsikt från fönstret för din del,snygga kuddar du gjort.Här snöar det idag så det är för omväxlings skull bara -8 grader ,Kram Nette

    SvarSlett
  2. Er det nederste bildet ditt tatt fra stuen?? OMG - for en utsikt!

    Så fin strikkeputen ble - jeg syns det ser ut som at du er flink til å strikke også :)

    Håper formen er bedre!
    Ha en fin dag - k

    SvarSlett
  3. Jeg får nesten et sug i magen av å se det bildet... Så synd at du mistet utsikten fra stuen - det måtte vel være mulig å ta hensyn til det på en plass med så mye natur..? Nei, vet hvordan det er :) Vi har en stor blokk foran oss - og en rad med fredede bjørketrær mellom blokken og oss for å skjerme hagen om sommeren. Men neste gang skal jeg ha utsikt - men det blir aldri så fin som den utsikten du har fra loftet :)

    Klem

    SvarSlett
  4. Kjedelig med influensa, men da får man jo finne på ting inne. Kjempefin pute !
    Ønsker deg en fiiin kveld !

    Klem, Nostalgia(Synnøve)

    SvarSlett
  5. Så utrolig flotte bilder. Det med fjellene var nydelig. Så flink du er til å lage puter da.
    Ha en super uke.
    Klem Alfa

    SvarSlett
  6. Fine puter du har laget!
    Syns nå jammen at du kan strikke !
    Nydelige bilder..
    Tusen takk for premien jeg fikk i posten!
    Kjempekoselig!!
    Klem Anne

    SvarSlett