onsdag 11. mai 2011

Lofot akvariet



Har mye på programmet for tiden,
men tok meg tid til å dra til
Lofot Akvariet i Kabelvåg
med min lillebror.




Både min bror og jeg var fornøyd med besøket,
han hadde ikke vært der før,
og det var minst 15 år siden jeg var der sist:)



Disse karene her var jo bare supersjarmerende!

Sjarmerende denne karen her og, men
kanskje på et litt annet nivå enn de over her ;)

Vi venter enda på utstyret til kaffebaren,
det skulle vært her før helga..
Blitt lovet at det kommer nå fredag,
krysser fingrene og satser på at det stemmer :)



Har fortsatt lyst på sjokolade, men da trenger jeg din stemme :)
Trykk på linken for å komme til mitt bidrag på
Bergene melk sin fotokonkuranse.
Takk skal du ha :)

-Synnøve-

2 kommentarer:

  1. Kjekt med slike dager og slike utflukter!

    Nydelig bord du hadde dekket under her, virkelig et ekte vårbord som satte tankene på spiring og vekst!

    Ønsker deg en fortsatt fiiin kveld!

    SvarSlett
  2. Jeg stemmer på deg:-) Må også gi beskjed om at jeg har stålet ideen din til blomsterdekorasjon til minstemann sin konfirmasjon. Det ble nydelig, og vi fikk mye skryt:-) Håper inderlig at du synest det er greit. Ha en flott feiring videre i dag. Hilsen Lilli

    SvarSlett