tirsdag 2. august 2011

Søstrene sulten


Idag har jeg hatt min første
fridag siden en gang i begynnelsen
av juni.
Noe som også forklarer hvorfor det
har skjedd lite her inne i juli :)



Har vært lange dager på jobb,
men det har vært bare moro.
Har vært utrolig mye folk innom oss
i sommer,masse hyggelige mennesker.
Fra alle kanter av landet,
og fra hele verden.
En del morsomme spørsmål får man jo også:
" where do you live in the wintertime?"
-what?? you live here??
:)
Joda, vi holder ut her, selv på vintern :)
 Fordelen med å jobbe hver dag
er jo at man sannelig sparer en del penger!
(rekker så vidt matbutikken om dagene..)
Men idag måtte jeg investere i denne
fine kransen vi har fått på butikken.
Står på et stativ og passer perfekt til
mitt lille gang vindu :)
 Også må jeg jo vise frem det
flotte smykket jeg fikk av min søster:)
Vi er ikke kjent for å pirke i maten
for å si det slik ;)

Ønsker alle en fortsatt fin sommer :)

Lover å ikke la det gå SÅ lenge til
neste gang jeg oppdatere bloggen :)

Synnøve

5 kommentarer:

  1. Trevligt att höra av dig ,kul att det varit mycket jobb ,hoppas det fortsätter ,kram Nette

    SvarSlett
  2. En velfortjent pause for deg! Nyt fridagen(e).

    Nydelig smykke.
    Klem

    SvarSlett
  3. Hei!

    Du har vunnet navnkonkurransen hos meg. Send meg adressen din så skal du få en hilsen i posten. :)

    SvarSlett
  4. Det høyrtes ut som ein travel, men morsom sommer!:) Godt å puste ut litt tenker eg;)
    Ha ein fin kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  5. Heisan!
    Så godt og velfortjent med fridag!
    Det er så vakkert med blomsterhoder i vannskåler, bruker det mye selv.
    Morsomt smykke også! He,he.... jeg kan godt spise mer enn husbonden her hjemme, så et slikt smykke hadde nok passet utmerket til meg også.
    Ha gode om enn hektiske dager og tusen takk for søte ord!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett