lørdag 22. oktober 2011

Is-Te


Vi har fått inn litt nyheter
i butikken :)
Koselige og gode gavetips til de
som har ALT :))
Is-Te, krydder, sjokolade
og marmelade er noe av det vi har
fått inn.

Er viktig å prøvesmake det man selger,
så i helga skal jeg kose meg med
is-te "grønn te og eple".
:)

 -bilder fra butikken-


Har aldri vært på Andøy,
så jeg tok med meg kamerat og dro
TIDLIG avgårde i går.
Tenkte å ta meg en skikkelig roadtrip
og oppsøke flere plasser
jeg aldri har vært innom.
Det regnet hele turen, og jo nærmere
jeg kom Vesterålen jo lengre ned kom
tåka og det regnet tettere...

Fant ut at det var liten vits i å kjøre
ut til Andøya hvis jeg nå uansett
ikke kom til å se noe annet
enn skodde.
Så da ble det shopping på
Sortland i stedet!
Så trist ;))


På tur hjem igjen lettet skodda,
og da jeg nærmet meg Svolvær
sluttet det å regne.
Så de få bildene jeg fikk tatt
ble tatt her :)
-Sildpollnes-




God helg!
:)





1 kommentar: