søndag 8. januar 2012

NIB utfordring januar- Global Chic





Det var en utfordring å tolke
denne måndens -ja nettopp-
utfordring :)
Jeg tenkte på hva mitt favoritt
reisemål var, og hvordan man kunne
tolke det i bilder.
Storbritania
er mitt favorittsted å reise til,
og hva er vel mer beskrivende
for Storbritania
enn te ( med melk selvfølgelig!)
og kjeks?
;)




*I LOVE UK *


Reiste for første gang til
England i min pure ungdom
(ikke så veldig lenge siden altså ;))
med en venninne.
Jeg befinner meg stort sett bak kamera,
men i London ville jeg gjerne ha
et bevis på at jeg faktisk
hadde vært der,
så jeg ba min venninne ta et bilde
av meg med de kjente røde bussene
i bakgrunnen.
Resultatet ser du under her...
Panneluggen min har iallefall vært i
London ;)


Men min absolutte favorittplass
er Skottland,
og da særlig Edinburgh!
Har vært der to ganger før,
men drar gjerne igjen
:)


3 kommentarer:

  1. Utrolig flott bilder, nå fikk jeg lyst på en kopp te og kjeks. Kjeksen du har vist frem så utrolig god ut. Kan jeg spørre om oppskrift eller hvor du har kjøpt den?

    SvarSlett
  2. Det var en fantastisk fristende serie med bilder;) nydelig, du er virkelig flink;) lykke til videre;)

    SvarSlett
  3. Finfin tolkning av utfordringen! såååånn som jeg lengter etter London! Det er så "lett" å være der. Lett å finne frem, ingen stress med språket og masse kule, brune puber og diggbar shopping!
    Hurra! :)

    Ha en fiiin dag!
    -Amalie

    SvarSlett