torsdag 14. oktober 2010

Maling...

Når vi er ferdig med denne oppussingen skal det gå LANG
tid før jeg tar i en malekost igjen :)
Etter to strøk på vinduer, lister, vegger og tak
føler jeg at jeg har gjort mitt for i år på malingsfronten ;)
Men om jeg får si det selv blir det riktig lekkert!!
I morgen håper jeg vi kommer igang med å legge gulv,
skal bli godt å få dekt over det nedslitte vi har nå!
Det eneste som er synd er at ytterdøren er forsinket,
ser fram til å få byttet bort den stygge døren vi har nå.
Men den som venter på noe godt,venter vel ikke forgjeves :)Måtte til Leknes etter påfyll av maling idag,
et nydelig lys ute,
og jeg må si at det fristet mer å dra på foto tur enn
10 timer med maling.. Men jeg får vel flere sjangser :)


5 kommentarer:

  1. Hei=)
    Kjenner meg igjen i det du sier med malingen, ja. Har malt mer på 2 måneder enn jeg har gjort i løpet av hele livet. hehe=) Men, så blir det bra til slutt! Enda godt vi har det som en " gulrot"=)
    Kjipt å måtte vente på ytterdøren. Håper den kommer snart=) Vi skal bytte ut vår vi også, men tror vi venter til sommeren. Nå vil jeg bare i hus=)

    Ønsker deg ei strålende helg=)

    SvarSlett
  2. Hei :)
    Du er ikke arbeidsledig akkurat hører jeg :)
    Alt slitet blir glemt når man er ferdig, og kan kose seg med resultatet.
    Lekker tapet :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  3. Blir spennende å se når dere er ferdige.
    Tapeten var nydelig.
    Flinke er dere.
    Takk for koselig hilsen, setter stor pris på det.
    Ønsker deg en nydelig helg.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  4. Gleder meg til å se hvordan det blir.
    Du tar veldig mange fine bilder av vakre Lofoten. Likte så godt det bildet av blåskjellet lengre ned her, nydelig. Fikk lyst å ta med meg kameraet og komme meg ned til fjæra.
    Lørdagsklæm

    SvarSlett
  5. Maling er kjeeedelig, helt enig! Men det er så godt når det er gjort:) Kjempefint mønster på tapeten:)

    SvarSlett