tirsdag 19. oktober 2010

Straks ferdig! :))

Nå begynner vi å se en ende på oppussingen,
og det er jammen bra for vi skal åpne butikken i morgen! :) Det har vært lange dager, men det har det absolutt
vært verdt!
for om jeg får si det selv er butikken blitt superfin!!!
Det gjenstår litt styling og rydding,
og å lage vindusutstilling.
Bildene ifra idag ble litt uklare for vi har gråpapir
foran vinduene:)
Så imorgen skal jeg få tatt bilder av butikken
og vist dere hvordan det ble :)


I det rommet som vi har brukt til kontor
(og som etter jul en gang skal bli blomsterbutikkdelen)
har vi laget til et tilbudsbord,
der inne skal vi også ha enkel servering i morgen.
Nå er vi et steg nærmere å få ferdig en kaffebar!
Håper jo å være helt ferdig med det til våren.



Bildet under er tatt på Reine idag..
ja dere ser rett, her er full vinter...
ALT for tidlig spør dere meg!!







4 kommentarer:

  1. Det ser ut som at dere får en flott butikk!
    Snø ja... håper det er lenge til den kommer ned her.. Men det ser veldig vakkert ut med hvit snø og flott landskap:)
    Klem fra meg
    K

    SvarSlett
  2. Tidlig med snø.
    Ser så lekkert ut det du viser fra butikken.
    Lykke til med åpningen.
    Blir spennende å se mer fra butikken.
    Klem Mio

    SvarSlett
  3. Flot bliver det...:-)

    Sneen må gerne vente lidt endnu, men det ser jo kønt ud...

    Hej fra Lisbeth

    SvarSlett
  4. Lykke lykke til med butikken i morra.
    Skal ta turen innom dersom jeg er i strøket en gang.
    klem

    SvarSlett