onsdag 29. desember 2010

julegaver

Her har det blitt lite med bloggoppdateringer,
romjula blir brukt til full avslapping :)
Men må innom for å vise en liten brøkdel av alt det fine
jeg fikk til jul.
Boka "julekuler" av Arne og Carlos,
kjøpte jeg i julegave til mamma,
med en yderst liten baktanke om at det skulle
begynne å trille julekuler min vei.
Men allerede i år fikk jeg min første julekule,
snille venner er gode å ha :)
Og disse fine vottene ble også mine
-Fotovotter-
Legg merke til hullet over tommelen,
det er til pekefingeren når man er ute å knipser :)


Og vottene kom til god nytte idag,
været som har vært helt nydelig hele jula
slo om idag og det er meldt storm til kvelden.
Koselig det også,
bare man sitter inne framfor peisen ;)



-litt bilder fra dagens fototur-




-trykk på bildet for å se det i stort format-









-Typisk Lofotvei, loddrett fjellvegg på den ene siden
og et stup ned i havet på andre siden -



-Synnøve-


5 kommentarer:

  1. Min första tanke var bor du på månen,underbara bilder ,trevligt med dom stickade bollarna ibland är det bra med baktankar,kram Nette

    SvarSlett
  2. Superflotte billeder...:-o)
    Naturen er barsk, men smuk i (på) Lofoten..)
    Og super smarte votter med hull til knipsefingeren..hihi)
    Så er det snart en stor blomsterdag igen, nytårsaften, ihvertfald her i Danmark.
    Da skal alle have værtindebuketter med og det er meget populært med tulipaner i alle mulige skrappe farver og med glitter på.
    Nogen kan ikke få nok. Kan huske fra min blomstertid at man skulle i bad og bruke skrubben for at få alt det glitter af...uha..)
    når man kom hjem.

    Nyd romjulen..:-)

    Hej fra Lisbeth

    SvarSlett
  3. For nokre nydlege bilder du tar! Fantastiske!:)) Smarte votter då;)
    Ha ein flott kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  4. Fantastiske bilder du har tatt.
    Vottene var kjempesmarte.
    Takk for alle gode kommentarer fra deg i 2010.
    Gleder meg til å følge deg videre i 2011.
    Ønsker deg og dine et riktig Godt Nyttår.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  5. Så flotte bilder!
    Ønsker deg og dine et vidundelig godt nyt år!
    Klem Gry : )

    SvarSlett