lørdag 4. desember 2010

Zink til meg

Har fått litt nye varer på butikken,
og da ble det litt nyheter på meg og gitt :)
Liker å ha det lyst rundt meg,
men ett hvit-hvit hjem blir i overkant for meg.
Må ha litt kontraster,
og da syns jeg zink er et fint valg :) Zink skapet har fått plass på kontorbordet mitt,
hjertene på veggen kjøpte jeg på
adventsmessen forige helg.
Elsker ting som skal henge,
hjerter,
stjerner,
snøfnugg.
Disse er i en nydelig antikk grønnfarge,
aner ikke hvor jeg skal gjøre av de enda,
men MÅTTE bare ha de :)
De finner vel en plass etterhvert.


Disse nydelige hjertene måtte også bare bli med meg hjem,
og mens de og venter på å finne sin plass i heimen ,
får de fint bare ligge der :)





Legg merke til bildet med bussene på,
det har seg sånn at jeg stort sett er å befinne meg
bak kamera, så da jeg i min pure ungdom (Kun få år siden;))
dro til England med en vennine,
måtte jeg få henne til å ta bilde av meg med
de typiske London bussene i bakgrunnen.
Sånn bare for å virkelig kunne dokumentere
at jeg hadde vært i London.
Lo godt da bildene ble fremkalt,
jepp, det er panneluggen min nederst i hjørnet!
Noen tvil om at jeg har vært i London???
:)

-beklager dårlig bildekvalitet,mørketid er noe herk!-


4 kommentarer:

  1. Hahahaha ;) Skal si fotografen gjorde en bra jobb ;P Hvor har du kjøpt de rammene? De var NAIS!!

    SvarSlett
  2. Nydelig ting du viser;) zink er superfint;)

    Fin søndag til deg**Janne

    SvarSlett
  3. Så flotte ting du har kjøpt, lekkert.
    Ønsker deg en fin søndag.
    Klem Mio

    SvarSlett
  4. Så mykje flott du har handla deg! Det skapet i zink var rålekkert:)
    Klem:)

    SvarSlett