onsdag 2. november 2011

Min første wallsticker


Min første wallsticker
har fått pryde mitt
nymalte speil.
En søt liten pipp-pipp
kjøp hos Fotoprinten på Leknes
for den svimlende sum av 20,-
:)
De har også nettbutikk:


Fikk også forstørret noen
av mine favoritt bilder da jeg
var innom,
så endelig har jeg fått tatt i
bruk noen rammer som har stått tomme
LENGE :)

Ikke så mange timer i døgnet
å fotografere på nå, siden
mørketiden har inntatt
Lofoten
:)
Så bildene som blir tatt
i løpet av de neste
månedene vil nok
bli litt kornete
og uskarpe
.











2 kommentarer:

  1. Vakre bilder, Lofoten er vakkert.
    Likte godt wallstickeren.

    Kommer vi til Reine i nærmeste fremtid, stikker vi innom kaffebaren.;)

    Hilsen fellow Lofotværing.

    SvarSlett
  2. Så utrolig søt wallsticker, likte den kjempegodt:)

    Nydelige foto du har tatt også!

    SvarSlett