tirsdag 8. november 2011

Trendy



Det er ikke vanskelig å få med seg
hva som er siste trend når man
leser interiørblogger,
i de to årene jeg har lest
blogger har "must-have" vært:
mailegg nisser, kitchen aid,
walter zink hus, dyreprint,
(for å nevne noe ;))
Jeg har ikke skaffet meg noe
av det over nevnte,
men nå har jeg blitt påvirket!
:)

Det er vel ingen interiør blogger
med selvrespekt,
som ikke har gått til innkjøp av
en Corokia?
;)
Kunne ikke motstå denne
spesielle planten jeg heller.





-også Washi tape da!
Alle som blogger har jo gått
til innkjøp av det!
Så da jeg fant disse rullene
hos fotoprinte`n på Leknes
måtte jeg jo bare ha de.

Hva jeg skal med de?
Har ingen anelse!
;)
Men fine er de!
:)

6 kommentarer:

  1. Hihi, jeg har vel ingen av de nevnte tingene heller - men har tineK lysestakene som "alle" skulle ha:)) Fornøyd med de.
    OG selvfølgelig den planten - men mener selv jeg var veldig tidlig ute med å plukke opp trenden da - alt i vår var min plante i hus. Og den koste seg ute i sommer og nå får den en liten skvett vann hver morgen og vokser og trives. Morsom sak:))
    Tapen har jeg ikke - men kommer jeg over noen klarer jeg sikkert ikke motstå de- kjenner jeg meg rett...
    God tirsdagskveld til deg!

    SvarSlett
  2. Herregud! Jeg har vært ute av bloggverdenen ALT for lenge. Skjønner ingenting jeg:-)

    Fint at du oppdaterer da, Washitape? What?

    SvarSlett
  3. Hei hei...
    tusen takk for svar på planten:)
    nei jeg har ikke alt på den listen,ihvertfall ikke Maileg...kommer ikke i mitt hus...men Tine K har jeg.Men den planten der er jeg på utkikk etter:)
    ha en fin kveld der i nord....
    klemklem

    SvarSlett
  4. Er så tøff den planta!☺
    Eg må bere få komt på blomsterbutikken og kjøpt meg ein eg og☺
    Washi tapen kan brukast til alt muleg☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  5. hehe, ja det er irriterende lett å falle for dreistinga. Zick-zack hadde eg i fjor. Den stod heilt til i vår uan vatn og såg heilt lik ut :)

    Klem!

    SvarSlett