tirsdag 25. mai 2010

aktiv pinse

Har hatt en fin og innholdsrik pinse. Feiret en 16 årsdag,
og dåpen til en nydelig liten gutt. Veldig koselig :) Har også vært på årets første fjelltur, hvor jeg raskt kunne
konstantere at ALL kondis var totalt fraværende.
Her må jeg vist skjerpe meg, skal nok ikke være meningen at man skal
bli blå i ansiktet ved den minste oppoverbakke ;))
Men utsikten var nå verdt all strevet :)

Det koseligste møtet i helga var med disse søte små :)

Det er de nye innbyggerne til en av Norges vakreste fjorder

-Bunesfjorden

Bilde av Bunesfjorden en vakker sommerdag

åhh som e gleda meg til sommer!!


Da skal jeg til fjorden til verdens fineste strand

-Bunesstranda

en kilometer med kritthvit sandstrand

badetempraturene er nok ikke de høyeste,

men hva gjør vel det :)

Synnøve :)

3 kommentarer:

  1. Heisan!
    Så fantastiske naturbilder! Blå i fjeste ja, er redd du hadde fått en likesinnet ved siden av deg om jeg hadde vært med.
    Tusen takk for hilsen på bloggen min.
    Ha en fin dag!
    Hilsen Kaspara

    SvarSlett
  2. Flotte bilder:o)
    Joda, Rosen er i livet...vanner den litt hver dag akkurat som jeg fikk beskjed om;o) Lydig...jaaa:D
    Ha en flott uke....ses helt sikkert på venne salget:)

    SvarSlett
  3. flott blogg og nydelige bilder...vi sees på vennesalget :) Marit J

    SvarSlett