mandag 31. mai 2010

hagearbeid

Fikk begynnt å plante tidlig i krukker iår pga noen
flotte varme dager,
har fått favorittene i jord-stemor og margeritt.

Men så kom skodda, så kom regnet, varmen forsvant
og vi er nå nede i 8 grader.

Og alt hagearbeid er midlertidig satt på vent..
Frister lite å ligge å grave i blomsterbedd med polvotter på ;)


Har flere krukker som venter på påfyll:)
Har tenkt å plante et rosentre i en krukke
(større krukke enn den står i nå),
noen som har erfaring med hvordan den trives i krukke?
-og ja, som det vises i bakgrunnen, gresset trenger en alvorlig stuss:)



Utstyret står klart
-trenger bare litt varme nå:)
Synnøve :)




2 kommentarer:

  1. Jeg krysser fingrene for at det kommer sol og varme snart!! Her har det faktisk vært sludd i ettermiddag!! Jeg vil ha sommer NÅ!

    KLEM

    SvarSlett
  2. Hei! Tusen takk for koselig kommentar! Ser du bor i Reine :)
    Ja, der har jeg vært flere ganger i de siste årene. Denne gangen tok jeg båten Fjordkyss inni Kjerkfjorden. Det var en fantastisk tur. Men mitt feriested finnes egentlig på Vestvågøya. Ha en fin kveld videre! Hilsen fra Pillepalle

    SvarSlett