tirsdag 25. mai 2010

Vennesalg og giveaway :)

I morgen holder vi vennesalg på Bringen Blomster
En koselig ettermiddag hvor vi gir mange gode tilbud
til våre kunder :)
Alle som kommer innom butikken i morgen kan skrive navnet sitt på en lapp
og bli med i trekningen av en gave.
Den samme muligheten vil vi gi de som legger igjen en kommentar her:)
De som ikke har blogg kan bare skrive sin email adr under sin kommentar så er du
med i trekningen.
Legg deg til som følger så får du to lodd ;))
Legger med noen bilder av noen av våre mange gode tilbud!:)STOR klokke fra Sia-helt nydelig- Før 2600,- Nå 1990,-
Ramme nå 199;-

Stor ramme før 699,- Nå 399,-



Organizer til halv pris
Alt av SIA kids -20%
Og mye mye mer!!!
Velkommen i morgen kl 17
*jentene på Bringen*



11 kommentarer:

  1. laila_jusnes@hotmail.com :-)

    SvarSlett
  2. syns dokker har en flott blogg sia!! =) og nydelig bilder, Synnøve du e en kjæmpe flink fotograf..syns ikke e kan kall dg før amatørfotograf lengre..=) hehe, når dæ e sagt så kan e dessverre ikkje kom innom i morra..men ønska dg lykke till mæ salget!! klem linda
    tantelinda-t-s@hotmail.com

    SvarSlett
  3. Klokken og rammene var jo knall fine, heldige de som bor der og kan gjøre et kupp...lykke til med salget!

    SvarSlett
  4. Jeg vil være med på giveaway siden jeg ikke kan komme meg på vennesalg! Jeg er følger allerede så da blir det to lodd på meg. Krysser fingrene for at vinnerlykken står ved lag.

    KLEM

    SvarSlett
  5. ja e skjønna jo at dæ va på reine man sku
    ha vorr;)!
    men pga jobb, så går ikkje dæ. løkka
    te mæ salget:)
    may_rita6@hotmail.com

    SvarSlett
  6. Hei!

    Så innlegget ditt på "Hverdags Lykke" og tenkte jeg kunne prøve å lære deg hvordan man skal linke i bloggen sin.. :o)

    Du må lagre bildet (altså blog-candybildet) på dataen din. Deretter går du på tilpassfunkjonen på bloggen din. Trykker på legg til gadget og bruker gadgetèn som heter bilde. Da laster du opp bildet du har lagret der det står browse. Der html http:// står skriver du inn adressen til siden som har candyen, slik at de som ser på siden din bare kan trykke på bildet for å komme seg til bloggen som har candyen. Dette er veldig enkelt selv om det kan høres komplisert ut.. :o)

    Ellers har jeg ikke fått sjekket ut bloggen deres enda, men skal gjøre det nå..og kanskje legger jeg meg til som følger! :o)

    Julieklem

    SvarSlett
  7. flotte blogg og super flotte bilda :)
    mkmj@online.no

    SvarSlett
  8. flinke synnøve, regna med det e du som ha gjort all jobben med bloggen.
    synd e ikke kom me på salget, men mått en tur t Kabelvåg.

    Åshild :-))

    SvarSlett
  9. Ingvild sofie Jensen26. mai 2010 kl. 23:16

    Flott blogg :)
    Jeg vil også være med i trekningen :D

    Ingvild_s_jensen@hotmail.com

    SvarSlett
  10. Kooseli butikk mæ masse fint:D Vil jærna værmæ i trækninga :)

    nissemor_86@hotmail.com

    SvarSlett
  11. Super blogg, super butikk, super fotograf,super betjening og supre venna! Kan det bli meir supert?:)

    SvarSlett