fredag 21. mai 2010

Trost i taklampa :)

Mitt favoritt-tre i hagen har desverre fått seg en smell i løpet av vinteren,
og vi må desverre sage ned en del. Men heldigvis ikke hele, siden jeg bruker å henge opp hengekøya mi mellom dette og nabotreet :))
Fikk plutselig se at hele denne store grenen var splittet, var redd den ville brekke og falle mot huset. Så en jekk-stropp ble en midlertidig løsning.
Men det kan se ut som om vi må vente litt med å sage ned grena....

For utenfor soveromsvinduet oppdaget vi plutselig denne karen,
og jeg har ikke hjerte til å gjøre henne "hjemløs".
Iallefall ikke før ungene er blitt store :)

Ønsker meg forresten en fugelbok:) Noen som vet om dette er stær eller trost??
Eller noe helt annet? :)



Disse tok jeg bildet av i fjor, ikke sikker på navnet på disse heller :)
Må nok gå til anskaffelse av fugelbok ja :))


Synnøve :)




4 kommentarer:

  1. Hei!
    Så koselig at du vil være med i give away inne hos meg!

    Klem

    SvarSlett
  2. Så skjønne fugler! Takk for koselig hilsen inne hos meg. Håper du får en god helg videre. :)

    SvarSlett
  3. HA HA HA velkommen i klubben.....ja ja jeg velger å tro at vi har laget det så koselig at de vil flytte "inn" til oss...er du ikke enig?!?!

    Fantastiske bilder, jeg prøvde å ta av mor/far men de ble helt uklare, så jeg får se på dine flotte bilder istedenfor...

    SvarSlett
  4. Så skjønne! Det er spesielt når man kan zoome og fange det med kamera også. Lur løsning med greinen!:) Ha en fin søndag! - Heidi

    SvarSlett